Ultima data cand scriu despre tine   5 comments


De ce dracu m-ai facut toamna trecuta sa ma intorc la tine? De ce a trebuit sa-mi imi arati ca te ranesc cu atitudinea mea? De ce naiba a trebuit sa-mi spui tot ce mi-ai spus in ziua cand te-am sunat???
Am fost o idioata. Te-am crezut ca de obicei desi stiam ca nu e bine. Trebuia sa lasi totul asa cum era! Nu..de fapt eu trebuia sa las totul asa cum era.
Dar, nu …! Eu simteam ca te-am ranit, trebuia sa imi cer iertare [tot eu..!!! culmea!], trebuia sa fiu eu proasta care sa te lase sa te intorci! A fost cea mai mare greseala pe care am facut-o.
Dar tu…?!? Tu trebuia sa ma opresti! Stiai foarte bine ca iti bati joc, ca pentru tine nu contez…! De ce dracului a trebuit sa-mi rupi inima in mii de bucati si sa ma sfasii spunandu-mi ca nu m-am gandit la tine???  Stiai ca asta ma va dobori si voi ceda, stiai ca inca te iubeam mai mult ca orice, stiai ca nu as fi vrut sa te ranesc! Si ai profitat.
Ai vrut sa-ti bati joc de mine pana la capat, ai vrut sa ma faci sa platesc pentru fiecare clipa de fericire pe care mi-ai daruit-o, cu mii si mii de lacrimi…! De ce?! Crezi ca meritam asta?
Nu facusem decat sa te iubesc. Daca nu vroiai iubirea mea puteai sa-mi spui in fata, as fi suportat asta. As fi inteles si te-as fi lasat in pace. Indiferent cat m-ar fi durut.
Dar nu…Tu ai ales sa-ti bati joc de mine, sa ma faci carpa ta.
Ai obtinut ce-ai vrut,  nu mai existi pentru mine. Esti un nimic, esti cea mai josnica persoana pe care am intalnit-o vreodata. Nici macar n-am cuvinte sa descriu indiferenta, greata si sila pe care le simt pentru tine.
E ultima data cand mai scriu despre tine, ultima data cand imi amintesc de existenta ta INUTILA. Nu mai am amintiri cu tine, le-am sters pe toate. Nu vreau sa stiu ca ai existat vreodata in viata mea, nu vreau sa stiu nimic.
ESTI O PERSOANA MOARTA PENTRU MINE SI NICIODATA NU VOI DEZGROPA AMINTIREA TA.

Posted June 5, 2010 by justafreak in De-ale mele

5 responses to “Ultima data cand scriu despre tine

Subscribe to comments with RSS.

  1. super post!!!felicitari!!!!!!

  2. auch!
    sigur ai scris asta la nervi…
    stiu cum e…
    anyway guys suck!

  3. baietii sunt prosti ..obsedati :-j foarte putini mai merita in ziua de azi cv :-j

    >:D<

  4. draga mea, stii prea bine ca nu merita acest post. e bine ca te descarci, stiu cum e . Acum gandeste-te ca doar tu contezi cel mai mult, si invata asta indiferent de cate si mai cate iti va arata viitorul tau iubit.

    Serile iti vor fi minunate cand vei fi singura,sau cu prietenele… iar liniste tot intr-o cada cu apa calda,si un pahar de vin , ti-o vei gasi.

  5. mda…eu n-am ce comenta..sper sa fie ultima data..😐

Leave a Reply

