Gossip Girl   3 comments


Asta vara butonam telecomanda si intr-o zi am dat de cel mai tare serial: Gossip Girl. Mi-a placut, in prima faza, actorii erau draguti, subiectul parea interesant…Am uitat de el pana la urma.

Apoi in alta zi iar l-am prins pe tv si de atunci ma tot uit. Mai nou am inceput sa caut pe net toate episoadele [le-am gasit deja, acum vreo luna], informatii despre actori etc.

Actori:

1. Leighton Meester

Joaca rolul lui Blair Waldorf, o tanara din inalta societate. Personajul ei e caracterizat de faptul ca stie ce vrea si cum sa obtina orice daca isi pune in minte. Blair nu da inapoi de la nimic si nu suporta sa piarda, iar daca ai tradat-o, fii sigur/a ca nu te va ierta. Unii o pot vedea fitoasa sau cu nasul pe sus, dar, asa cum a spus chiar ea: “trebuie sa fii rece ca sa fii regina”. xo xo

2. Ed Westwick

Chuck Bass, fiul marelui om de afaceri Bart Bass, unul dintre cei mai bogati oameni din Manhattan, NY. E bogat, frumos, inteligent, manipulator, intr-un cuvant, un Cassanova. xo xo

3. Blake Lively

Serena van der Woodsen, Blair’s bff, o tipa vesela si nonconformista. Un pic distrata si mereu  pusa pe distractie. xo xo

4. Penn Badgley a.k.a “Lonley Boy”

Lonley Boy

El e Dan Humphrey, un tip simplu, direct, visator, idealist…indragostit de Serena. Un pic cam ciudatel, dar foarte dragut! xo xo

5.Taylor Momsen a.k.a “Little J”

Micuta Jenny Humphrey face tot ce poate sa se integreze in lumea aristocrata. Pacat ca e influentabila si naiva, nu seamana cu fratele sau, Dan…xo xo

6. Chace Crawford

Nate Archibald, cel mai bun prieten al lui Chuck, fost prieten al lui Blair…

Un tip super dragut xo xo

Subiect:

Serialul prezinta viata unui grup de prieteni din Upper East Side, Manhattan.  Intrigi, Barfe, povesti de dragoste complicate, Secrete…

Cineva trebuie sa dezvaluie toate secretele picante din viata celor 6 personaje, si aceasta este Gossip Girl, o fata a carei identitate este necunoscuta>:)

“Where has she been, Serena ? And who am i ? That’s one secret i’ll never tell ! You know you love me ! xo xo Gossip girl!”-acesta este intro-ul serialului:D

Posted May 1, 2010 by justafreak in Gossip Girl

3 responses to “Gossip Girl

Subscribe to comments with RSS.

  1. super tare postul!!!!!!!!:* bravo zuzico!!!!!!!:*

  2. m-am uitat si eu la cateva episoade:P interesant filmul:D

  3. e super, la primele episoade am si plans , merita vazut😀

Leave a Reply

