Da! sunt mandra de mine!   6 comments


Am gasit un citat care zice asa:

S-AR PUTEA SA NU FIU DRAGUTA SAU SEXY, S-AR PUTEA SA NU AM CORPUL PERFECT, S-AR PUTEA SA NU FIU FRUMOASA. S-AR PUTEA SA NU FIU PRIMA ALEGERE A CUIVA, DAR SUNT EU INSAMI!

NU MA PREFAC CA SUNT ALTCINEVA. NU SUNT MANDRA DE UNELE LUCRURI PE CARE LE-AM FACUT, DAR SUNT MANDRA DE CEEA SUNT ASTAZI.

SUNT ASA CUM SUNT SI CUI NU-I CONVINE POATE SA PLECE DE LANGA MINE ORICAND, NU MA INTERESEAZA.

Posted April 27, 2010 by justafreak in Uncategorized

6 responses to “Da! sunt mandra de mine!

Subscribe to comments with RSS.

  1. asa,e zuza mik!!!!!!!fii tu insasi ca esti super asa cum esti!:* poop!!!:*

  2. Asa si trebuie, nu trebuie sa stam pt frumusete deoarece este trecatoare, mie imi plac sentimentele sper sa fim pe aceeasi lungime de unda.

  3. Tare banner-ul cu consumul de droguri uşoare :))

  4. “SUNT ASA CUM SUNT SI CUI NU-I CONVINE POATE SA PLECE DE LANGA MINE ORICAND, NU MA INTERESEAZA.” asa e Lidy😉

  5. Mai bine te uitai la Skins😉

Leave a Reply

