Ce bine e fara tine!   3 comments


Da, au trecut exact doua luni de cand nu mai vorbesc cu tine. Si au trecut asa de repede! N-ai idee cat m-am schimbat in bine de cand nu mai esti tu in viata mea! Si eu care eram ingrozita de gandul ca as muri fara tine… Ce prostii! Imi vine sa rad-de tine. De ce fel ai putut sa fii tu cu adevarat…Esti mult mai jos decat zic ceilalti…Dar chiar nu-mi pasa acum.

Acum ma simt bine, sunt fericita si am descoperit ca exista mii de alte motive sa rad decat zambetul tau [fals] sau prostiile pe care le spuneai. Ce repede au trecut lunile astea!

Sincer? Nu m-am gandit la tine aproape deloc. Chiar mi-am trait viata cum am vrut si m-am gandit numai la mine pentru prima data dupa mult timp, si asta e excelent! Habar n-ai tu cat de fericita sunt fara tine!

Abia  acum imi dau seama ca ma tineai legata, ca imi luai libertatea. De fapt cat te-am iubit mi-ai luat totul. Si tot la tine a ramas acel “tot”.

Dar nu-l mai vreau inapoi. Acum nu mai am ce sa fac cu el. Stii, cred ca sunt ca pasarea Pheonix. Ma simt de parca as fi reinviat. Si asa si e. Am descoperit si alte lucruri bune in mine si abia acum realizez ca inainte nu le vedeam pentru ca te vedeam doar pe tine. De-ai sti ce bine e fara tine!

N-am fost niciodata asa fericita fara tine!

Posted April 8, 2010 by justafreak in De-ale mele

3 responses to “Ce bine e fara tine!

Subscribe to comments with RSS.

  1. no coment zuza mea!te pupacesc dulce si nimeni sa nu iti ia inocenta si puritatea ta!poop!:*

  2. ffff bineee ;x no more boyssssss :-t

    Sweet.Doll.Deea

Leave a Reply

