Oameni falsi   3 comments


Ieri seara m-am pus iar pe scris versuri, fiind inspirata de cei din jur, sau mai degraba de comportamentul lor.

Uitati ce-a iesit:

Oameni falsi
I
Pt cei ce ma judeca, mai du-va dracu
Dac-ati fi ca mine n-ati avea curaju
Sa va aratati adevarata fata asa cum fac eu
Fara sa-mi fie rusine zic inc-o data asta-s eu
Fac ce vreau exact cand vreau e viata mea
Chiar nu-nteleg ce te fute pa tine grija
Pazeste-ti spatele mai bine ai grija ce zici
Cand aud cuvintele-astea fraierii se fac mici
Tot mai mici pana cand o sa dispara
Dau in voi cu cuvinte si vreau sa va doara
Nu-s ca voi si nu imi place sa copiez
Joc cu cartile pe fata, nu trisez
Cand zic adevaru stiu ca deranjez
Da’ eu nu-s ca voi si nu tradez
Cum vreti voi niciodata n-am sa fiu
Peste ani nu vreau sa am sufletu pustiu
R:
Nu vreau sa ma vand, nimeni nu ma poate cumpara
Banu’ cumpara orice da’ nu si pa fata asta
Raman adevarata, zic tot ce am de zis
Nu ma feresc, io-ti vorbesc deschis
II
Puteti sa vorbiti cat vreti, nu imi pasa
Stiu exact ce m-asteapta cand ma duc acasa
Mama si prietenii mei sunt tot ce am
Ei m-au ajutat cand nu mai credeam
Nu m-au abandonat cum au facut altii
Care pana la scandal se dadeau ca fratii
Nu va mai suport, sincer v-as da foc!
Sa mor eu nu va mai suport deloc!
Falsitatea-i tot ce va caracterizeaza
Vorbele voastre nimic nu imi demonstreaza
Poate doar cat sunteti de prefacuti
Vorba aia, prosti dar multi
Adevaru doare stiu prea bine
Da’ n-am ce sa fac, veniti-va-n fire!
Eu nu sunt ca voi o mai zic odata
Cum sunt acum o sa fiu viata toata
R:
Nu vreau sa ma vand, nimeni nu ma poate cumpara
Banu’ cumpara orice da’ nu si pa fata asta
Raman adevarata, zic tot ce am de zis
Nu ma feresc, io-ti vorbesc deschis
III.
Mancatorilor chiar va e foame
Va satur io imediat cu niste palme
Le meritati din plin pentru cat barfiti
Simt ca tre sa fac ceva sa va linistiti
Alta ocupatie chiar nu aveti?
Sunt asa cum sunt, ce nu pricepeti?
Orice-ati spune voi tot asa raman
La mintea voastra nu vreau sa ma pun
As putea si eu sa spun tot ce stiu
Dar stiu bine ca intr-un tarziu
Toate impotriva mea o sa se-ntoarca
Sincer v-as lega-ntr-o barca sparta
Ce va mira ca gandesc asa ceva?
E ce meritati, in pula mea!
Ati uitat tot ce-am facut si-acum ma barfiti
Trebuia sa stiu ca sunteti niste nenorociti
[Dar eu]
R:
Nu vreau sa ma vand, nimeni nu ma poate cumpara
Banu’ cumpara orice da’ nu si pa fata asta
Raman adevarata, zic tot ce am de zis
Nu ma feresc, io-ti vorbesc deschis

Pt toti kre se simt!

Posted March 18, 2010 by justafreak in De-ale mele

3 responses to “Oameni falsi

Subscribe to comments with RSS.

  1. asa e,zuza!banul poate cumpara orice dar nu si pe tine!nimeni nu are dreptul sa de judece!tu esti o tipa super!si cei ce ti-au facut rau nu merita sa le copui niste versuri asa frumoase!poiop la tine zuza si nu te consuma pt niste neghiobi!

  2. Super tare poezia……….toti sunt niste falsi si prefacuti……..barfitori ordinari………bravoo ………ai reusit sa exprimi tot ce gandesc eu in momentul asta …………asta e viata trebuie sa avem grija ce vorbim si cu cineee

  3. f bn ce ai zis si poti sa o mai faci de vreo cateva sute de ori pana le intra in cap ceva….asta e lumea din ziua de azi nu avem cum sa o schimbam.

Leave a Reply

