Ce-ai fost tu pentru mine: totul; ce esti:nimic.   3 comments


Unii imi spun ca am devenit mai puternica, mai increzatoare in mine, si alte asemenea, dar mie nu mi se pare ca e asa. Sau probabil ca nu-mi dau eu seama.

Uneori simt ca mi-e greu acum ca nu te mai am…

Stii, inainte aveam ceva in care sa cred, care sa ma facea sa cred ca pot sa merg mai departe atunci cand ziceam ca nu mai pot…

Acum ca nu te mai am, mi se pare un pic aiurea si imi e greu, dar ma consolez cu gandul ca e mai bine asa, fara tine.

E ciudat, pe de o parte simt ca nici nu te-am cunoscut si daca m-ar intreba cineva ce ai fost tu in viata mea nu as sti ce raspuns sa-i dau, iar pe de alta parte simt ca odata cu tine a plecat si o parte din mine…

Si mai ciudat e ca te-am uitat dar intr-un fel te simt undeva in strafundul meu…Simt ca o sa fii acolo, in coltul ala de minte si de suflet ca o pata care nu se sterge, ca o cicatrice careia o sa-i ia ani si ani sa se vindece…Si nu te vreau. Pana acum ceva timp ma chinuiam sa pastrez vie fiecare amintire cu tine…cu noi, dar acum vreau sa uit tot. Deja te-am uitat. Sau cel putin asa cred…

A trecut o luna de cand tu esti NIMIC pentru mine si imi dau seama ca de-abia acum realizez tot ce s-a intamplat…Atat mi-a luat sa ma trezesc din poate cel mai mare soc al meu…O LUNA!

Sunt fericita si fara tine chiar daca uneori gandul ma duce la amintirea ta [e inevitabil, stiu, nu te pot uita cu adevarat atat de repede]…

Ai fost TOTUL pentru mine iar acum esti NIMIC.

Posted March 12, 2010 by justafreak in De-ale mele

3 responses to “Ce-ai fost tu pentru mine: totul; ce esti:nimic.

Subscribe to comments with RSS.

  1. da normal increzatoare >:D:D<

  2. asa e!esti total schimbata fara aceea persoana!;) si nu merita atentia ta!si ca intotdeauna atingi corazonul omului,zuza mea!poop si capul sus!nu s-a terminat lumea fara aceea persoana!

  3. viata ne pune in situatii la care noi nici nu visam…ca asa e ea cu bune cu rele.UN SUT IN CUR UN PAS INAINTE….asa ca nu mai fi trista…o sa vina soarele si pe strada ta in curand ia sa vezi;)

Leave a Reply

