mai departe   5 comments


A trecut ceva timp de cand nu-ti mai vorbesc si desi uneori mi se pare ciudat, stiu ca asa e cel mai bine. De fapt si eu ma simt bine. Nu as fi crezut ca ma voi simti vreodata asa fara tine, dar se pare ca intradevar viata merge mai departe.

Nu te-am uitat de tot, dar nici nu-mi mai aduc aminte de tine de 1000 de ori pe zi si parca e mai bine. Se pare ca pot zambi si fara tine, pot fi fericita si fara sa fii tu cauza.  Si stii ce? E minunat!

M-am schimbat mult de cand nu-ti mai vorbesc, si desi la inceput mi se parea inspaimantator, acum realizez ca e o schimbare in bine.

Sunt constienta totusi ca nu te voi uita cu adevarat niciodata. Te voi pastra undeva intr-un coltisor al sufletului meu (cel mai intunecat probabil) mereu.

In orice caz, sunt fericita si fara tine. Am trecut peste tine si acum merg mai departe pe drumul meu.

Posted February 19, 2010 by justafreak in De-ale mele

5 responses to “mai departe

Subscribe to comments with RSS.

  1. offffffff,dragostea asta bat-o vina!nu suferi din pricina unei cauze pierdute!te pup zuza!ai atii de ce zic cauza pierduta!se stie!:*

  2. ai inteles de ce zic cauza pierduta!

  3. Mergi mai departe,ai incredere ca va fi bine …. Pastreaza-l intr-un coltisor si nu te mai gandi la el ….

  4. next next next:x

  5. :)) neeeeeexttt vb celor de la mtv:))

Leave a Reply

