Cea mai frumoasa minciuna ce mi-a fost spusa vreodata   8 comments


Ai gresit mult, m-ai mintit, m-ai folosit, te-ai prefacut 90 % din timpul in care ai stat in preajma mea…

Si totusi chiar te-ai putut preface atat de bine? Si pentru ce? Pentru ce?! Nu stiu ce sa cred. Stiu pe de-o parte ce fel de persoana esti dar parca tot nu-mi vine sa cred ca m-ai mintit cu fiecare vorba, cu fie gest, cu fiecare imbratisare. Parea totul atat de real! Parea ca simti cu adevarat tot ce spui…

Te-am iubit mai mult decat orice, nu vroiam sa ascult de nimeni, nu erai decat tu pe lumea asta dar am gresit. Cu toate astea nu regret nimic din ce-am facut pentru tine.

Am fost fericita. Mi-ai dat sperante, vise, iluzii…M-ai facut sa ma bucur de viata, m-ai facut sa cred ca dragotea chiar exista…Erai universul meu, erai o minciuna. Cea mai frumoasa minciuna ce mi-a fost spusa vreodata.

Ti-am incredintat secretul meu si mi-ai promis ca-l vei pastra-alta minciuna. Nu stiu de ce ai facut-o, nu te inteleg dar nici nu te voi intreba. Nu mai conteaza, nu mai contezi nici tu…Ai fost atat de sus pe acel piedestal al inimii mele! Ce pacat…ai cazut. Si culmea! Tot pe mine ma doare. Ma doare iubirea, ma doare sa te vad, sa aud cum ma minti…ma doare tot.

Nici macar nu mai stiu ce simt acum. Un amestec de durere, indignare, furie si iubire.  Iubire care desi acum e doar 1% ma tine in loc si ma distruge. Incetul cu incetul. Apoi simt un gol in mine si simt ca ma sting treptat.

Din clipa in care am aflat ca m-ai tradat s-a rupt ceva in mine, ba nu, s-a rispit. Da, s-a risipit in neant si nu-l mai gasesc sa-l refac. Acel ceva e sufletul meu. Bietul de el, cate a indurat! Si totul din iubire…

Regret un singur lucru si-anume ca nu mi-am ascultat prietenii. Ei au vazut adevarul fara sa te cunoasca dar eu n-am vrut sa vad nimic. Dragostea e intradevar oarba si imi doresc sa ma fi trezit mai devreme. Poate as fi evitat ce e acum. Zic “poate” pentru ca stiu ca daca as putea da timpul inapoi n-as schimba ceva. Tu n-ai meritat nimic si totusi nu regret.

M-ai mintit, m-ai folosit… nu stiu de ce nu te pot uri cand asta ar trebui sa simt si asa ar trebui sa fie…

Nici n-am avut timp sa realizez ce mi s-a intamplat, nici nu mi-am dat seama de ce ai facut, sunt inca nauca. Dar ai facut-o si asta e. Realitatea e cruda iar adevarul doare dar acum nu mai simt nici asta, nu simt nimic. Parca mi-ai facut o injectie si ai luat tot din mine. Sunt doar un gol care se umple cu vid… Parca nici n-ai fost in viata mea si totusi o parte din minte te simte…

Poate ca e prea devremesa trec peste tine, peste iubirea ce am simtit-o atata timp, dar fara sa vreau, devii pe zi ce trece doar o amintire…

Te uiti in ochii mei si-mi zambesti, vorbesti cu mine ca si cum iti pasa de fiinta mea, dar minti. Minti si n-are rost. Acum vad in sfarsit adevarul.

Sa nu ma intrebi de ce nu mai existi pentru mine. Stii ce-ai facut. Nu vreau sa te intreb nimic, nu vreau sa-mi mai vorbesti vreodata. Nu vreau sa stiu nimic. Am auzit destule minciuni si mi-e sila. Da, asta e cuvantul. Sila. N-as fi crezut ca voi simti asa ceva pentru tine…Tocmai pentru tine, dintre toate persoanele din lume! Dar trebuia sa stiu ca ma vei rani intr-o zi-intr-un fel ma asteptam-credeam ca sunt pregatita. Dar nu eram nici pe departe. M-ai uimit. Mereu mi-am zis ca daca ma vei rani voi ierta pentru ca te iubesc dar nu a fost asa. Probabil as fi trecut peste orice mai putin peste asta.

Mi-ai demonstrat ca n-ai nevoie de mine cu adevarat…De ce naiba mi-ai mai zis ca sunt “un prieten de nadejde” daca nu m-ai considerat asta niciodata?!?! Tu nu m-ai vazut decat ca pe un instrument…

Nu mi-a folosit la nimic ca te-am iubit din toata inima…

Acum ceva timp erai altfel…cineva te-a influentat si te-a schimbat sau poate asa ai fost intotdeauna dar n-am vazut eu. Nu stiu si nici nu ma intereseaza. Fa ce vrei dar daca dai iar de probleme nu ma cauta. A fost ultima data cand m-ai folosit.

Te-am iubit……..DEGEABA.

Posted February 12, 2010 by justafreak in De-ale mele

8 responses to “Cea mai frumoasa minciuna ce mi-a fost spusa vreodata

Subscribe to comments with RSS.

  1. nu te merita persoana depsre care ai scris pe blog.nici macar atentia ta si sa vorbesti despre ea!parerea mea e ca aceasta persoana sa fie capitol inchis!sti bn la ce ma refer

  2. si nici nu merita sa vb despre persoana respectiva pe blog

  3. nici mkr nu merita sa iti strici vitaminele din unghii sa scrii despre un …NIMIC:) >:d<:*:*

  4. te consumi degeaba…o viatza ai si trebuie traita la maxim!

  5. Mergi inainte si nu privi in urma ta … nu merita

  6. Fiecare cuvant pe care l-am citit mi-a redeschis rani, crezute a fi cicatrizate. Si desi ma mint in continuare ca sunt bine, inca mai curge sange din ele, inca se mai redeschid.
    Nu stiu exact prin ce ai trecut tu, si nu vreau sa-mi spui pentru ca este viata ta, iar pe mine nu ma cunosti. Stiu doar ca m-am regasit in exact fiecare cuvant pe care l-ai scris.
    Am iubit si eu si am suferit. Si la fel, nu regret nimic din ce am facut, desi am facut atat de multe… Am fost mintita, totusi, atat de frumos. Si nu a reusit sa ma minta si pe mine, a reusit sa imi minta pana si prietenii… Atat de bine s-a prefacut. Au fost persoane care mi-au spus sa am totusi grija, cu toate astea nu am vrut sa aud. Am crezut in basmul creat de el, pana in al 12-lea ceas… Si am sperat.. pana la final. Dar nu a fost sa fie. Am realizat la un moment dat ca s-a terminat, si am fost zdrobita… Am scris despre asta si la mine pe blog… Am scris in mare tot ce am simtit de cand am revenit la realitate, in fond asta a fost si pretextul sub care am inceput sa scriu pe blog.
    Din tot ceea ce am trait am ajuns la o singura concluzie, si a fost singura care m-a ajutat sa nu innebunesc la propriu si sa nu ma termin definitiv pe dinauntru… “Un sut in fund un pas inainte.” Vei vedea, in timp ce-i drept, ca toate astea s-au intamplat cu un scop si nu trebuie, nu au voie(!) sa te faca mai slaba si sa-ti ia pofta de viata, ci din contra trebuie sa te faca mai puternica si sa-ti arate cat de puternica esti si poti fi in situatii limita.
    Si bineinteles, sa te ajute pe viitor, sa te determine sa fii putin mai realista, inainte de a cadea intr-o alta poveste cu printi si printese, in care metamorfoza broastei in print este de fapt, inversa.
    Pe mine m-a facut mai rece si sincera sa fiu, mai rea. A adus si mai tare la suprafata, diavolul din mine. Deh, doar de aia imi spune cineva drag, “Mefisto”.
    O zi frumoasa!
    Cu drag…

  7. Imi place cum scrii

  8. Pingback: 2010 in review « Lidy's Blog

Leave a Reply

