Nu deranj:))   4 comments


Saptamana trecuta am fost la handball cu zuza si am zis noi sa facem poze cu jucatoarele (nu vedeti nimic asa k ciocu) asa ca le-am asteptat dupa meci. Super de treaba toate. Cand am plecat am dat peste Kataly Ienofi si am zis sa facem si cu ea poza. Ne-am dus la ea si foarte amabil:

-Faceti o poza? Nu vrem sa va deranjam…

-Nu deranj! Unde facem? Aici?

-Aici, unde vrei!

-Unde ziceti dumneavoasta!

-Sigur nu e niciun deranj?

-Nu deranj!

Si apoi am plecat :)) Penal! NU DERANJ! :)))))))))

Posted February 11, 2010 by justafreak in Uncategorized

4 responses to “Nu deranj:))

Subscribe to comments with RSS.

  1. beton faza,dar si katy la fel!nu deranj si erm sa cad cu tot cu ea!:)))

  2. bravo Lidy, ai fost la handball si mie nu mi-ai zis:P

  3. nu nu deranj..ii placea logik =))

  4. microbistooo…

Leave a Reply

