Spune-mi! Ba nu, taci!…Vreau adevarul…   4 comments


Stiu doar atat: ca te iubesc si ca nu am curajul sa ti-o spun cu voce tare. Uneori mi-as dori sa-mi poti citi gandurile ca sa vezi ca numai tu esti in mintea mea… Sunt prea lasa si mi-e prea teama de raspunsul tau ca sa te intreb. De fapt, te-am mai intrebat si stiu oricum raspunsul, dar totusi sper…visez…vreau…

As vrea sa te pot intreba cu voce tare si sa rezist sa nu-mi astup urechile in clipa cand vei raspunde dar n-am asa curaj iar tot ce fac e sa sper si sa astept. Mintea mea stie ca astept in van, dar inima mea nu intelege nimic si nu ma lasa…As vrea sa plec, sa uit, sa las totul in urma, sa nu te mai iubesc pentru ca mintea mea imi spune ca n-are niciun rost, dar undeva in sufletul meu e speranta…

Habar n-am ce scriu, ce simt…Scriu aiurea cu gandul la tine si ma lupt…ma lupt cu mine pentru ca nu stiu ce sa fac.Nu vreau sa plec si sa te ranesc, nu vreau sa ma indepartez si sa te stiu fara aparare…Dar zi-mi odata pentru totdeauna.

Ba nu, taci! Nu vreau sa stiu nimic! Imi place ce am acum si nu vreau sa pierd asa ca taci. Nu-mi spune, arata-mi doar.

De cand sunt atat de lasa? Sunt doar doua raspunsuri: da sau nu. Alta sansa n-am deci oricum va trebui fie sa ma resemnez cu adevarat fie sa ma bucur. Da, pana la urma trebuie sa-mi zici. Voi fi suficient de puternica…cred. Si daca n-o sa fiu, n-o sa-ti arat si daca o sa vrei, tot prieteni o sa fim.

Daca raspunsul tau ar fi cel de care ma tem n-o sa-ti mai vorbesc vreodata de iubire, de niciun sentiment. Promit. Nu vei mai sti ca in sufletul meu esti si vei fi singura persoana.

Daca raspunsul tau ar fi acea minune pe care o astept de cand te stiu, tot nu se va schimba nimic. N-as striga in gura mare…Ar fi doar un secret. Un secret pe care insa trebuie sa-l stiu…

Mi-as dori sa stiu ce simti cu adevarat pentru mine. Daca ma crezi o nebuna, daca vorbesti cu mine doar ca sa nu ma ranesti stiind ca te iubesc, sau daca ma consideri intradevar prietena ta. Sau daca…

Dar nu, ultima posibilitate nu exista…e doar imaginatia mea. Cat urasc chestia asta!!!

Doar zi-mi…in fata. Pot s-o aud, ma simt pregatita. Dar totusi vreau ca asta sa nu fie un sfarsit…Chiar nu vreau asta!

Ce n-as da sa te pot intelege mai mult, sa te pot cunoaste mai bine! Ce n-as da sa pot intelege ce spui cand taci! Tacerea ta e plina de cuvinte pe care nu le inteleg si asta ma omoara!

Vreau sa stiu pentru ca e prea confuz asa si mi-e greu (sunt o idioata, ma plang) si nu vreau sa stiu pentru ca mi-e teama. E singura teama pe care nu stiu daca sa te las sa mi-o indepartezi. Dar nu ma asculta cand zic ca mi-e teama, doar zi-mi e mai bine asa.

Da sau nu…  ?

Posted January 22, 2010 by justafreak in De-ale mele

4 responses to “Spune-mi! Ba nu, taci!…Vreau adevarul…

Subscribe to comments with RSS.

  1. iar ai revenit la sentimentele de odinioara? :-w

  2. offffffffff,sentimentele astea!dragoste nu fi haina c-ai si tu un pic de vina….revino-ti zuza

  3. dragostea asta ce face din om…..;)

Leave a Reply

