Leapsa noua:X   3 comments


Principala mea trasatura: crazyness
Calitatea pe care doresc sa o intalnesc la un barbat: sa fie rabdator
Calitatea pe care o prefer la o femeie: habar n-am
Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei: ca ma asculta cand am nevoie
Principalul meu defect: kkt…am multe
Indeletnicirea mea preferata: scrisu
Fericirea pe care mi-o visez: n-am asa ceva, s-a pierdut
Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: multe kestii nu stiu
Locul unde as vrea sa traiesc:  la mamaimea
Culoarea mea preferata: albastru intensssssssss
Floarea care imi place: nu-mi plac
Pasarea mea preferata: papagal
Prozatorii preferati: Stephenie Meyer
Poetii preferati: Bacovia [omu asta e genial]
Eroii pref. din literatura: Edward Cullen [ador autocontrolul sau]
Eroine: Bella Swan
Compozitori pref: Mozart, Verdi si Franz Liszt
Pictori pref: nu-mi place pictura, urasc desenul asa k…
Erou Pref din viata reala: mama
Ce urasc cel mai mult: sa nu-mi raspunzi cand te intreb ceva
Calitatea pe care as vrea sa o am din nastere: autocontrolul mimicii
Cum as vrea sa mor: fericita
Greselile care-mi inspira cea mai mare indulgenta: nu stiu
Deviza mea: Ai incredere si asteapta…asta a fost deviza mea…alta nuj, nu mai am asa ceva….

Posted January 7, 2010 by justafreak in Uncategorized

3 responses to “Leapsa noua:X

Subscribe to comments with RSS.

  1. super tare!felicitari,zuza!m-ai lasat fara cuvinte!poop la zuza mea!

  2. ai incredere si asteapta ..deviza asta o sa fie si a mea pt cine stie cat timp :)))

    >:D<:X

  3. fai da talentoasa mai ejti………

    insuratelu_mihaela

Leave a Reply

