Despre prietenii mei   5 comments


Am vazut pe un blog o chestie ca o leapsa in care trebuie sa zici cate  ceva despre prietenii tai si m-am gandit s-o scriu si eu:D Nu o sa fie mult de zis, n-am multi prieteni, dar cei pe care-i am stiu ca sunt adevarati.

Ordinea nu conteaza [asta ca sa nu existe discutii] Nu fac aici Top Prieteni sau asa ceva.

Babydoll: ce sa zic? bff pt ca m-a ajutat cu multe si desi stiu ca o stresez mai mereu cu cacaturile mele, ea tot ma asculta si ma suporta acolo. Acting sau nu tot esti my bff girl:P i miss the game bitch:P

Sweetdoll: o nebuna pe care o stiu cam de un an[nu mai stiu cand naiba facem un an..ai zis tu ceva sapt trecuta]. senzualite-as😛 rad de mor cu tine ai niste idei…:))

Pepito: cea mai tare “nu stiu ce sa zic” :))

Loricik: stii u mai multe, esti dilie rau fey rozo

Atatia-mi vin in cap. Aia pe care nu i-am scris, nu inseamna ca nu-mi sunt prieteni, ci doar ca nu-mi sunt la fel de apropiati.

Da, stiu exact pe cine am omis..PE TINE. Dar tu stii foarte bine ce insemni pentru mine.

Posted October 23, 2009 by justafreak in De-ale mele

5 responses to “Despre prietenii mei

Subscribe to comments with RSS.

  1. da eu unde sunt,zuzo?:(( hai te poop zuzo!!!!!!

  2. ce sa zik fey lidyo(colego)hai mai lasa vrajeala aici pe blog….si pt toti cei care nu ma inghit sa imi “suck my fleasca” by nebunia lu lorycika si sti tu lidio la cine ma referrrrrrrrrrr

    o prietena in care poti avea incredere
  3. senzualite`as intens:>

    >:D<:*:*

  4. lidia, nu pot sa cred ca m-ai amintit si pe mine😀 mersi;) dar “anyta” unde e???ai uitat-o :))

  5. daca nu spunea”o prietena in care poti avea incredere” ceva..nu se simtea bine..dar in fine suntem in spiritul craciunului si nui frumos k si acum sa fim rautaciosi…:P :*

Leave a Reply

