Fericirea=SURASUL TAU   3 comments


N-ai idee cat de fericita sunt! Azi, de fapt acum jumatate de ora am realizat ca intradevar sunt norocoasa sa te iubesc. Am realizat ca merita tot ce fac! Merita sa indur orice numai sa stiu ca te vad zi de zi si te aud. Nu-mi pasa de ceilalti. Sa zica ce vor, eu nu-i ascult, nici macar nu-i aud. Nu te vad si nu te aud  decat pe tine. Asa a fost mereu, dar de azi parca e mai mult, mult mai mult decat atat.

Nu mi-am imaginat niciodata ca surasul cuiva ma poate face sa tremur si sa ma simt “in al noualea cer”… Nu cred ca vei inceta vreodata sa ma fascinezi. Oricat de mult ti-as cunoaste reactiile, sunt sigura ca intotdeauna vei face ceva ce ma va lasa fara glas, ma va uimi si ma va incanta.

Stii ca…DACA N-AI FI TU MI-AR RAMANE GOL SUFLETUL

Posted October 21, 2009 by justafreak in De-ale mele

3 responses to “Fericirea=SURASUL TAU

Subscribe to comments with RSS.

  1. mai,deci in fiecare seara ma faci sa dau apa la soricei prin posturile tale!!!!!!!!!!!!super tare!!!!!!!!!!!!!!!ma bucur pt tn

  2. ia hai numa fi trista k nu ai dc:*
    doar babele sufera ..ejti baba cumva?:-“

  3. indragostito…:X:X:X😛

Leave a Reply

