Ma tii de mana…   4 comments


N-am sa inteleg niciodata cum faci asta. E pur si simplu incredibil! Te ating si simt ca si cum un curent trece prin corpul meu…220V ce-mi dau o stare de placere, plutire, uitare…

Nici macar nu pot explica  ceea ce simt atunci cand mainile noastre se ating-cand ma tii de mana…Tot ce stiu e ca nu pot sa iti dau drumul si ca pur si simplu, atunci cand te ating uit de tot ce e in jurul meu. Cred ca ar putea sa treaca zile sau saptamani, sau ar putea sa se surpe pamantul, sa viscoleasca…N-AS STI CA SE INTAMPLA CEVA DIN TOATE ASTEA DOAR PENTRU CA MA TII DE MANA…E ca si cum ma vrajesti…nu-ti pot sa drumul si intotdeauna cand trebuie sa o fac parca se rupe ceva in mine si in ciuda bucuriei pe care o simt, ma cuprinde tristetea…

Nu stiu cum sa descriu ce simt in clipa cand palmele noastre se ating.  Mana ta atat de catifelata, mai fina chiar si decat matasea si intotdeauna rece ca gheata, cand mi-o cuprinde pe a mea ma face sa imi pierd sirul gandurilor, imi da o stare de plutire si atunci, in acel moment unic, suntem doar noi. Doar eu si tu. Desi, asa cum am spus, mana ta e rece ca gheata, cand o intalneste pe a mea, nu-mi transmite raceala, ci din contra, mana mea parca ia foc sub gheata ta…Sau poate e din cauza emotiilor…

Nu credeam ca pot simti vreodata o asemenea senzatie…E unica… Daca as putea sa te tin de mana o viata intreaga…Probabil nu ne tinem de mana mai mult de 10 secunde, dar pentru mine e o clipa si o eternitate in acelasi timp. O clipa deoarece oricat de mult as prelungi momentul acesta tot e prea scurt, si o eternitate pentru ca simt ca…Sincer? Nu mai stiu sa explic de ce “eternitate”. Ma gandesc la ziua de azi cand mainile noastre au fost impreuna pentru cateva zeci de secunde  si evident, mi-am pierdut ideea. Oricum nu s-au inventat cuvintele potrivite sa explic asta oricat as incerca. E ceva ce ma depaseste…

Cred ca ai observat si tu ca de fiecare data cand mainile noastre se despart, eu te eliberez din stransoare incet, plimbandu-mi degetele in palma ta…Si asta doar pentru ca imi da acea senzatie inexplicabila de implinire si fericire [e mai mult de atat..] si pentru ca vreau intr-un fel ca ea sa mai dureze macar o zecime de secunda…Intotdeauna vreau sa dureze mai mult..un pic mai mult…

Singurul lucru pe care il vreau in momentul acesta [si intotdeauna] e sa te tin de mana. Fara cuvinte. Doar sa ma lasi sa te tin de mana, sa ma pierd in palma ta, sa ma uit in ochii tai si sa visez…TE IUBESC………

Posted October 19, 2009 by justafreak in De-ale mele

4 responses to “Ma tii de mana…

Subscribe to comments with RSS.

  1. nush ce sa-ti zic:) prea..adevarat:)):x

  2. oooooffffffff!!!!!!!!multa sensibilitate si mult adevar ai in postul acesta!de fiecare data knd citesc blogul tau incerc sa nu mai dau apa la soricei dar nu reusesc!!!!!!!!!!!!!esti o romantik incurabila dincolo de aparente!!!!stii vb aia”aparentele insala”!!!!!!!!!uf!felicitari!!!!!

  3. 220 V..mai traiesti?:)))

  4. Pingback: 2010 in review « Lidy's Blog

Leave a Reply

