Leapsa again…   2 comments


Obsesia curenta.

Edward Cullen si Legaturi bolnavicioase (later edit, mc zuza de reminder)

Cea mai ciudata obsesie.

Edward Cullen ( intreab-o p sweetdoll de ce)

Ce porti astazi?

Tzoale

Ce mananci la cina?

Ce gasesk in frigider, vb lu mama

De ce ziua de azi e speciala?

N-a fost speciala

Ce ai vrea sa inveti sa faci?

Nush la ora asta

Ce ai cumparat ultima data?

Chipsuri, ieri

Ce asculti acum?

Marguerita, Copilu de aur, DaMany si Susanu-Dragostea de la Clejani

Vremea preferata:

Knd eram mika

Ce fel de inghetata iti place?

De fistik

Unde iti faci cumparaturile?

La piata, in Real, Careffour…plm p unde apuk. Oriqm nu-mi plake s fak cumparaturi. (o sg exceptie)

Telul cel mai dificil.

Sa devin ce imi doresk

Daca ai putea avea o casa platita,aranjata si mobilata numai pentru tine, unde ar trebui sa fie?

Cam am deja asta si nu ii schimb locatia

Ce crezi despre persoana care ti-a trimis leapsa?

Nik pt k nu mi-a trimis-o, ci am ciordit-o yo dp blogu ei:))

Daca ai putea sa pleci oriunde in lume in ora urmatoare, unde ai pleca?

Singura de tampita? Ok, oriunde.

Ce limba ai vrea sa inveti?

Araba

Ce cauti la un prieten?

Ajutor, ce dracu sa caut?:)) Aqma serios…caut sa ma inteleaga.. (am gasit o sg prietena kre m-a inteles q adv….)

Ce ai vrea sa tii in brate in momentul asta?

Pe cineva

Genul preferat de muzica.

Nu mai am asa ceva. ascult de toate…

Piesa de imbracaminte preferata

Treningu sau blugi si tricou..cv d genu

Jobul de vis

Hot..cv d genu, mafio(a)t(a) :))

Designeri preferati.

Ei ce sa zik! Nikiunu k ma doare-n cur de asa cv.

Fashion pet peeve?

Ce dracu mai e si aia?? :)) oriqm, kred k nu…:))

Descrie-ti stilul personal.

Unic

Ce geanta crezi ca ar trebui sa aiba orice femeie?

Intrebarea asta e pt cnv kre are o geanta…yo n-am asa cv asa k n-are rost s raspund. pt mn sunt f folositoare buzunarele:P

Daca viata ta ar fi un film, ce titlu ar trebui sa aiba acesta?

Habar n-am…oricum ar fi mai multe titluri…nuj…lasati astia de cititi leapsa un comm in kre sa raspundeti la asta.

Ce nu lipseste niciodata din geanta ta?

Am mai zis, n-am geanta. Buzunarele sunt tot ce am nevoie din moment ce nu car dp mn dekt tel si chei (uneori si bani).

Cate compromisuri ai facut in viata ta?

Destule…

Obsesia curenta.
Edward Cullen
Cea mai ciudata obsesie.
Edward Cullen
Ce porti astazi?
Tzoale
Ce mananci la cina?
Ce gasesk in frigider, vb lu mama
De ce ziua de azi e speciala?
N-a fost speciala
Ce ai vrea sa inveti sa faci?
Nush la ora asta
Ce ai cumparat ultima data?
Chipsuri, ieri
Ce asculti acum?
Marguerita, Copilu de aur, DaMany si Susanu-Dragostea de la Clejani
Vremea preferata:
Knd eram mika
Ce fel de inghetata iti place?
De fistik
Unde iti faci cumparaturile?
La piata, in Real, Careffour…plm p unde apuk. Oriqm nu-mi plake s fak cumparaturi. (o sg exceptie)
Telul cel mai dificil.
Sa devin ce imi doresk
Daca ai putea avea o casa platita,aranjata si mobilata numai pentru tine, unde ar trebui sa fie?
Cam am deja asta si nu ii schimb locatia
Ce crezi despre persoana care ti-a trimis leapsa?
Nik pt k nu mi-a trimis-o, ci am ciordit-o yo dp blogu ei:))
Daca ai putea sa pleci oriunde in lume in ora urmatoare, unde ai pleca?
Singura de tampita? Ok, oriunde.
Ce limba ai vrea sa inveti?
Araba
Ce cauti la un prieten?
Ajutor, ce dracu sa caut?:)) Aqma serios…caut sa ma inteleaga.. (am gasit o sg prietena kre m-a inteles q adv….)
Ce ai vrea sa tii in brate in momentul asta?
Pe cineva
Genul preferat de muzica.
Nu mai am asa ceva. ascult de toate…
Piesa de imbracaminte preferata
Treningu sau blugi si tricou..cv d genu
Jobul de vis
Hot..cv d genu, mafio(a)t(a) :))
Designeri preferati.
Ei ce sa zik! Nikiunu k ma doare-n cur de asa cv.
Fashion pet peeve?
Ce dracu mai e si aia?? :)) oriqm, kred k nu…:))
Descrie-ti stilul personal.
Unic
Ce geanta crezi ca ar trebui sa aiba orice femeie?
Intrebarea asta e pt cnv kre are o geanta…yo n-am asa cv asa k n-are rost s raspund. pt mn sunt f folositoare buzunarele:P
Daca viata ta ar fi un film, ce titlu ar trebui sa aiba acesta?
Habar n-am…oricum ar fi mai multe titluri…nuj…lasati astia de cititi leapsa un comm in kre sa raspundeti la asta.
Ce nu lipseste niciodata din geanta ta?
Am mai zis, n-am geanta. Buzunarele sunt tot ce am nevoie din moment ce nu car dp mn dekt tel si chei (uneori si bani).
Cate compromisuri ai facut in viata ta?
Destule..Obsesia curenta.
Edward Cullen
Cea mai ciudata obsesie.
Edward Cullen
Ce porti astazi?
Tzoale
Ce mananci la cina?
Ce gasesk in frigider, vb lu mama
De ce ziua de azi e speciala?
N-a fost speciala
Ce ai vrea sa inveti sa faci?
Nush la ora asta
Ce ai cumparat ultima data?
Chipsuri, ieri
Ce asculti acum?
Marguerita, Copilu de aur, DaMany si Susanu-Dragostea de la Clejani
Vremea preferata:
Knd eram mika
Ce fel de inghetata iti place?
De fistik
Unde iti faci cumparaturile?
La piata, in Real, Careffour…plm p unde apuk. Oriqm nu-mi plake s fak cumparaturi. (o sg exceptie)
Telul cel mai dificil.
Sa devin ce imi doresk
Daca ai putea avea o casa platita,aranjata si mobilata numai pentru tine, unde ar trebui sa fie?
Cam am deja asta si nu ii schimb locatia
Ce crezi despre persoana care ti-a trimis leapsa?
Nik pt k nu mi-a trimis-o, ci am ciordit-o yo dp blogu ei:))
Daca ai putea sa pleci oriunde in lume in ora urmatoare, unde ai pleca?
Singura de tampita? Ok, oriunde.
Ce limba ai vrea sa inveti?
Araba
Ce cauti la un prieten?
Ajutor, ce dracu sa caut?:)) Aqma serios…caut sa ma inteleaga.. (am gasit o sg prietena kre m-a inteles q adv….)
Ce ai vrea sa tii in brate in momentul asta?
Pe cineva
Genul preferat de muzica.
Nu mai am asa ceva. ascult de toate…
Piesa de imbracaminte preferata
Treningu sau blugi si tricou..cv d genu
Jobul de vis
Hot..cv d genu, mafio(a)t(a) :))
Designeri preferati.
Ei ce sa zik! Nikiunu k ma doare-n cur de asa cv.
Fashion pet peeve?
Ce dracu mai e si aia?? :)) oriqm, kred k nu…:))
Descrie-ti stilul personal.
Unic
Ce geanta crezi ca ar trebui sa aiba orice femeie?
Intrebarea asta e pt cnv kre are o geanta…yo n-am asa cv asa k n-are rost s raspund. pt mn sunt f folositoare buzunarele:P
Daca viata ta ar fi un film, ce titlu ar trebui sa aiba acesta?
Habar n-am…oricum ar fi mai multe titluri…nuj…lasati astia de cititi leapsa un comm in kre sa raspundeti la asta.
Ce nu lipseste niciodata din geanta ta?
Am mai zis, n-am geanta. Buzunarele sunt tot ce am nevoie din moment ce nu car dp mn dekt tel si chei (uneori si bani).
Cate compromisuri ai facut in viata ta?
Destule…

Posted October 18, 2009 by justafreak in Uncategorized

2 responses to “Leapsa again…

Subscribe to comments with RSS.

  1. m-ai tampit cu edward si m-ai mai tampit cu o chestie:legaturi bolnavicioase!sse stie nu lidia?hai k te pup,zuzik mik!

  2. mai bine nu ma intrebati =))) prefer no comment

Leave a Reply

