Zori de zi, Bella & Edward, Eu si Tu…   2 comments


Azi m-am luat iar de citit “Zori de zi” (Breaking Down), cea de-a patra carte din seria “Amurg” (Twilight) si evident ca am realizat un singur lucru. Acela ca daca am fi scris noi cartea, eu as fi fost Edward si tu Bella. Si asa e si in realitate.

Citind cartea, vazand pana unde merge sacrificiul lui Edward, realizez ca daca, asa cum am spus, am fi fost noi, as fi facut la fel pentru tine. De fapt ma sacrific oricum zi de zi, dar chiar nu-mi pasa.

Te iubesc prea mult sau sunt intradevar nebuna; oricum ar fi, esti universul meu. Nu-mi mai pasa ce cred ceilalti, cine ce ma sfatuieste, ce vorbesc invidiosii sau mai bine zis, nu-mi mai pasa de nimeni si nimic. IN AFARA DE TINE. Am ajuns la concluzia ca vreau sa traiesc fiecare clipa cu tine la maximum fara sa-mi mai pese de nimic. Am sa fac asa cum am facut tot timpul: voi crede in tot ce zici tu si am sa fac cum vrei tu fara sa mai intreb <<De ce?>>. Nu mai conteaza “de ce” atata timp cat esti fericit, asa sunt si eu.

Off, fac ce fac si tot la tine ajung…Incepusem de la “Zori de zi” si ce vroiam sa zic de fapt e ca iubirea lui Edward pt Bella este incomensurabila…Nici macar in cele mai romantice povesti de dragoste nu cred ca exista un personaj atat de hotarat in privinta persoanei iubite. Inca sunt socata de scena  cand Edward cade in genunchi in fata lui Jacob si ii cere sa il ajute sa o salveze pe Bella…Ba chiar ii spune ca daca Bella renunta la copilul-vampir si totusi va dori sa aiba un copil, poate sa-l faca cu Jacob……..Este sacrificiul suprem pe care Edward ar fi fost dispus sa-l faca DOAR SA O VADA PE BELLA FERICITA…..

Ma fascineaza pur si simplu dragostea inconstienta ce s-a nascut intre cei doi. Nici macar nu pot descrie asta…trebuie sa citesti cartea ca sa poti intelege ce este intre ei. Acea chimie, sau nici nu stiu cum s-o numesc, desi termenul ce-mi vine in minte este “inconstienta”. Cel putin, asta se potriveste Bellei atunci cand ii spune: ” NU-MI PASA CE ESTI. ORICUM E PREA TARZIU”…

Revin la tine, si ca sa o citez pe Bella: ” OF COURSE I LOVE U AND THERE IS NOTHING YOU CAN DO ABOUT IT”. Nu stiu ce as mai putea spune….

Posted October 15, 2009 by justafreak in De-ale mele

2 responses to “Zori de zi, Bella & Edward, Eu si Tu…

Subscribe to comments with RSS.

  1. bravo fata!!!!!!!!!!!!!!!!felicitari pt post:-*

  2. u citesti in reluare?:))) mijto k iti place s citesti..mie nu prea:)))

Leave a Reply

