A doua leapsa pa viata mea :))   4 comments


Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta: la mare

Cel mai de pret lucru pe care il am este: sunt de fapt…;)) prietenii mei

Imi bate inima tare atunci cand: intalnesc persoana de care mi-e dor mereu… si uneori cand tre sa vb cu TINE am emotii si ma blochez si nush ce sa zic…

Cand sunt suparata,  intotdeauna: ascult muzica, sun un prieten(vb lu iantzu :)) )

Cand ma indragostesc: ma dedic 100% persoanei respective

Cel mai fericita am fost atunci cand: te-am intalnit pe TINE

Nu spun niciodata NU propunerii de a: da’ la ce dracu zic yo nu? :)) :))

Prietenii spun despre mine ca sunt: eee…intreaba-i :)) cum sa fiu? vb cuiva..”lost in the woods”, vb lu sweetdoll “a naibii de sincera”, vb lu zuza ” zuza”, si vb TA “am suflet mare”

Daca ziua de maine n-ar mai exista, azi as: asta ma intreba profa de religie si am sa raspund asa cum i-am raspuns si ei: AS FACE TOT CE N-AM AVUT CURAJ SA FAC PANA ACUM PT CA NU VREAU SA MOR SI IN ULT SECUNDE SA IMI PARA RAU CA N-AM FACUT NU STIU CE…DAR SINCER??? DACA ZIUA DE MAINE NU AR MAI EXISTA, AS SPUNE CUIVA “TE IUBESC”

Cel mai tare ma enervez atunci cand: se ia cineva de prietenii mei, cand ma trezeste cineva (in afara de TINE ) din somn cu telu’…

Am emotii atunci cand trebuie sa: …nuj…mereu am emotii dak e cv important…

Cel mai mult ma mandresc cu: blogu meu :)) eh..nuj cu ce ma mandresc…

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost: ziua de 10 ianuarie 2008 si cea de 19 februarie 2009…

Nu as renunta niciodata la: convingerile mele, la tel meu, la pc, la posterele mele (mai ales cele cu robert pattinson)…nu renunt la ce e al meu;)

Cel mai bun prieten este: am cativa, vreo 4, se stiu ei😉

O zi este perfecta atunci cand: te vad pe tine…….

Posted October 8, 2009 by justafreak in Uncategorized

4 responses to “A doua leapsa pa viata mea :))

Subscribe to comments with RSS.

  1. mai zuzo,felicitari pt post,nu am ce zice!!!!!!!!!

  2. buna………………..ami place de tn……..esti o fata suuper coolllllll:*:*:*:*::**:*:*:**:*:*:

    bv pt tot ce faci aici ………..succes in continuare :*

  3. da stf la mare unde nu ai vrut sa imi aduci scoici si nu vroiai s intri in apa eu nu am pupat mare anu astaa:((((

    ouff:-< c viata dura:(

  4. “Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost: ziua de 10 ianuarie 2008 si cea de 19 februarie 2009…”-cand ne intalnim trebuie sa-mi povestesti ce e cu zilele astea;) :P:P:P

Leave a Reply

