Cat pot sa mint! Ce lasa pot sa fiu!   3 comments


Da, sunt o lasa, o mincinoasa si o egoista! N-am curaj sa-ti spun ce simt cu adevarat, te mint din acelasi motiv, si sunt egoista pentru ca nu vreau sa mai sufar.  Te ranesc cu buna stiinta si ma doare, dar egoismul a pus stapanire pe mine. Si nu-i bine asta.

Sunt atat de mincinoasa! Ma port ca si cum nu mai simt nimic, ca si cum nu a fost niciodata nimic si e totul doar o masca! O sarada jucata doar ca sa…nu mai sufar eu. Si totusi sufar. Sufar pentru ca te mint si pentru ca te fac si pe tine sa suferi…

O parte din mine striga cu toata indarjirea si din toate puterile adevarul, acela ca TE IUBESC, si  atunci cand eu ti-arat ca nu imi pasa, parca vrea sa ma rupa in doua si sa iasa sufletul din mine sa-ti zica chiar el ca NICIODATA NU AM INCETAT SA TE IUBESC INDIFERENT DE CEEA CE TI-AM ARATAT!

Dar cealalta parte din mine, cea egoista, rationala preia controlul si ma face sa port cu raceala…SUNT ATAT DE EGOISTA!….

As vrea sa pot gasi curajul sa-ti zic adevarul, dar nu stiu cum sa fac asta…am nevoie de un semn, de acea speranta…DOAR DA-MI UN SEMN CA AM DE CE SA LUPT DIN NOU SI O VOI FACE!

TE IUBESC ASA CUM TE-AM IUBIT MEREU INDIFERENT CE VA FI!

Posted October 6, 2009 by justafreak in De-ale mele

3 responses to “Cat pot sa mint! Ce lasa pot sa fiu!

Subscribe to comments with RSS.

  1. tu nu esti o lasa si nu vei fi niciodata!te pyuup fata si nu te mai subestima;)

  2. da lasa cand trbuie ..k tot pt fericirea ta este🙂

    o s fie bine stiu asta\:d/:x

  3. nu esti nici lasa, nici mincinoasa, nici egoista! ce te-a apucat???

Leave a Reply

