Nimic de scris   5 comments


Na ca in seara asta n-am inspiratie…Habar n-am ce sa scriu. Mor de plictiseala si nici n-am chef sa scriu. De fapt, nici n-am despre ce.

As putea sa scriu despre profa de istorie care azi ne preda si zice  “..cuvinte de origine geto-daca care incep/contin litera Z. exemplu: mosh ” :)):)) Dar n-am chef…Pur si simplu ating tastele sa vad ce iese.

Azi n-am facut absolut nimic. Stii ce e aia ABSOLUT NIMIC???:d Oricum, nu tre sa te mire asta…de obicei eu nu fac nimic:)) Uita-te si tu… stau aci pe scaun in fata pc-ului si n-am ce scrie. N-am nicio idee.  Ma gandeam ca ar fi o idee buna (in lipsa de altceva) sa anunt lumea ca mi-e foame:)):)) Dar parca nici asta nu-i asa interesant..oricum nu-mi da niciunu din voi, astia care cititi, ceva de haleu>:P

Ce bine era daca visam ceva azi noapte:D Aveam ceva sa scriu aici. Dar cum n-am visat nimic (sau daca am visat ceva, am uitat) n-am ce scrie…si treaba asta e stresanta.

Hai ca deja am aberat la greu….mai scriu maine. Poate pana atunci gasesc ceva de scris…

Posted September 28, 2009 by justafreak in Uncategorized

5 responses to “Nimic de scris

Subscribe to comments with RSS.

  1. mey nush ce comm sa las pt k e f reusit blogul…no comm

  2. foarte tare blogul!se mai intampla sa nu ai idei in unele zile!poop,zuzo!

  3. bună… mulţumesc pt comm de pe “amdoar18ani”… poţi să intri acum pe http://www.frujy.info să mai citeşti ce mai scriu… succes.

  4. aaa…profa de istorie..nu e ceva nou..asta e doar inceputul =))

  5. uite ca tot ai scris ceva:P

Leave a Reply

