Leapsa:D   3 comments


Na ca am gasit si yo o leapsa misto p net si o s-o fac:D

Hai sa-i dam drumu

SUNT: de gasca, nebuna,  incapatanata, uneori o ciudatzenie:D

PASTREZ: toate cacaturile pe care altii le-ar arunca, gen: biletele, notite, jucarii de pe la kinder…anticariat scrie pe mn:))

MI-AS FI DORIT: sa nu fiu asa lenesa, sa am mai multi bani…multe mi-as fi dorit eu si inca imi doresc:D

NU IMI PLAC: multe nu-mi plac mie…incepand cu oamenii cu doua fetze, continuand cu fitzosii fara nicio baza, muzica populara de cacat care o pune vecinu de la parter dp-masa la 2 juma cand vreau yo sa dorm, si evident nu-mi place deloooccccc sa spal vase:D dar cel mai mult urasc oamenii prosti cu care n-am ce discuta in afara de cine cu cine s-a combinat si ce trenduri mai exista si alte cacaturi de barfe d-astea.

MA TEM: in primu rand ma tem ca n-am sa fac nimic cu viata mea pt ca sunt prea “lost in the woods” vb cuiva:D. Ma mai tem (de fapt mi-e scaba) de orice fel de insecte,  si de ceea ce  ma asteapta in viata…

AUD: tot,  nu-mi scapa nimic. uneori ma prefac ca ma gandesc la ale mele si de fapt sunt f concentrata pe ce vb unii:D

IMI PARE RAU: de nimic. cum zicea cineva “never regret anything in life”.

IMI PLACE: hip-hopu’, TWILIGHT, LEGATURI BOLNAVICIOASE, chipsurile, pepsi,  sa scriu, sa citesc, sa-mi pierd vremea pe net, sa joc GTA III, ZUMA, imi place berea, KENT8….Imi plac prea multe chestii ca sa le scriu…:D aaa…IMI PLACE SA LIPESC PE PERETI IN CAMERA MEA POSTERE:D CAT MAI MULTE :d

NU SUNT: silitoare

DANSEZ: f rar, n-am treaba cu dansu, nu ma bag in asa ceva decat daca o iau pe ulei:))

NICIODATA: n-am sa mai repet greselile din trecut, nu ma feresc sa zic ceea ce gandesc, nu o sa-mi uit adevaratii prieteni si nici dusmanii:D

PAR: ganditoare in majoritatea timpului

PLANG: la un film, din cauza cuiva, la o mel care-mi trezeste amintiri…mai plang si pt ca pur si simplu uneori ma apuca si trebuie sa ma descarc.

NU SUNT INTOTDEAUNA: serioasa

NU IMI PLACE LA MINE: multe nu-mi plac la mine….

SUNT CONFUZA: mereu

AM NEVOIE: de bani, de  cineva care sa ma iubeasca pt ceea ce sunt si asa cum sunt. Mai am nevoie si de un laptop ca sa-l car 24/24 dupa mine si sa stau pe mess:D

AR TREBUI: sa invat, sa imi iau un card de 2GB:d, sa stau mai mult la pc, sa mananc mai multe chipsuri,  sa las dreaq caterinca asta si sa invat ca yo anu asta dau bacu:)):)) [da da, cum sa nu]

VREAU SA DAU: ce sa dau? am dat destul pan acuma..vreau sa iau:))

Gata si cu leapsa asta:D e mijto cacatu asta de quizz:))

Posted September 25, 2009 by justafreak in Uncategorized

3 responses to “Leapsa:D

Subscribe to comments with RSS.

  1. haa materialisto vrei bani..vrei d toatee..-=))

    imi place k ejti fff sincera a naibii de sincera

    sincerite`as:”>

    =))

    :*:*

  2. gura pacatosului adevar graieste!;))

  3. km ai dreptate….;)bv!

Leave a Reply

