Am renuntat   5 comments


N-am de gand sa privesc in urma. Voi uita ca te-am iubit, ca era o vreme in care tu erai totul pentru mine…Voi da uitarii tot ce are legatura cu tine si voi incuia in cel mai indepartat colt al mintii toate amintirile cu tine…cu noi.

Imi ceri o explicatie pentru toate astea si bineinteles ca o meriti, doar ca eu nu ti-o pot oferi. Ce-ai vrea sa-ti spun? Ca nu te mai iubesc pentru ca nici tu nu ma iubesti? Ca m-a durut atat de tare sa te vad cu altcineva zi de zi incat m-a distrus si mi-a secat sufletul? Ai vrea sa-ti spun ca m-am luptat luni de zile sa te uit si ca ma lovea si mai tare amintirea ta? Ai vrea sa stii ca saptamani intregi imaginea ta mi-a bantuit visele noapte de noapte si ca nu stiam cum sa opresc aceste vise ce mai demult erau o fericire, dar acum devenisera un cosmar ce ma innebunea? Era ca un blestem. Cu cat incercam mai tare mi te scot din minte cu atat mai mult tu erai acolo parca sa-mi faci mie in ciuda…

E adevarat, in momentele de slabiciune, cand infirma parte din mine ce te vroia castiga lupta, te sunam. Dar ce dezamagire…tu niciodata n-ai raspuns…Si, cum era si normal am inceput sa analizez si mai mult toate astea si am ajuns la concluzia ca poate…..nu meriti tot ce ti-am dat. M-am luptat cu mine in incercarea de-a te uita si se pare ca am reusit. Ca apoi sa aflu ca toata treaba asta te raneste….

Stiu ca te doare atitudinea mea, mi-ai spus chiar tu. Dar te inseli cand spui ca pe mine nu ma afecteaza…Tu acum probabil crezi ca sunt rea, ca sunt…De fapt, cine stie ce crezi tu? Oricum ar fi, te inseli, iti repet. Daca iti arat ca ma simt bine, nu inseamna ca asa si e.  In orice caz, chiar daca ti-as arata ca ma doare tot n-ar schimba cu nimic faptul ca tu nu ma iubesti si ca eu am renuntat.

Am reuntat sa mai sper, sa mai lupt…nu mai am putere si oricum nu merita. Nu castig nimic decat autodistrugerea mea. Si daca pana acum nu-mi pasa ca ma autodistrug doar sa te vad pe tine fericit, ei bine, de data asta ma intereseaza. Renunt la orice iluzie pe care mi-am facut-o in legatura cu tine si te dau uitarii. Doare sa stii toate astea dar stii si tu ca asa trebuie. Si daca ai tinut vreodata macar pe cat ai zis ca tii la mine, atunci vei intelege de ce fac ceea ce fac.

Nu-mi cere sa ma port ca inainte. Nu pot. Am renuntat.

Posted September 22, 2009 by justafreak in De-ale mele

5 responses to “Am renuntat

Subscribe to comments with RSS.

  1. foarte trist…:-|
    dar la cine face referire ???????

  2. trist dar adevarat..trist dar asa e..trist dar viata merge inainte>:D<

  3. foarte tare ce ai postat,dar in acelasi timp trist😦

  4. but life gooes one,no?

  5. :-* 😉

Leave a Reply

