Privirea si vocea ta…   1 comment


Te vad zi de zi si niciodata nu ma satur sa te privesc. Si tu privesti…dar nu spre mine, ci spre ea-la fel cum ma uit eu la tine. Si desi ma doare, tot te privesc.Imi place prea mult…Privirea ta ma inalta si ma distruge totodata. Nu-mi vine sa cred ca dupa atata timp inca ma pierd cand te privesc. Raman blocata in privirea ta, si ochii tai cand ma intalnesc, privesc adanc in sufletul meu, facandu-ma sa uit de timp si de cei din jur…

Uneori cand imi vorbesti nu te aud si nu-ti raspund. Ma uit in ochii tai si uit ca trebuie sa-ti vorbesc.  Imi place sa te ascult. Nu vreau sa intrerup sirul vorbelor tale. Te ascult in tacere, cu urechile ciulite, ca un copil ce asculta o poveste…La rastimpuri indraznesc sa-ti raspund si atunci ma asculti…imi place.

Eu te ascult mereu. Chiar si atunci cand taci. Te privesc si iti ascult tacerea. E minunat…Altii poate nu aud nimic dar eu, ascult tacerea ta si inteleg ce-mi spui, si uneori tacerea ta spune mai multe decat ar face-o vorbele tale…

Toate astea apartin trecutului pe care-l las in urma si pe care vreau sa-l uit…ca si pe tine.

Pana acum am tacut ca sa te-ascult. Acum tac ca sa nu-ti dau motive sa-mi vorbesti…Inainte imi placea sa te-aud vorbind. Puteai sa zici orice, si o tampenie, si un nonsens, nu conta. Tot ce vroiam era sa-ti aud vocea…

Acum nu vreau s-o mai aud, imi face rau. Imi pare rau sa spun toate astea dar alta cale n-am. Asa cum mi-a spus cineva…mai bine sufar o data si definitiv, decat sa sufar zi de zi si sa ma distrug…

Posted September 19, 2009 by justafreak in De-ale mele

One response to “Privirea si vocea ta…

Subscribe to comments with RSS.

  1. foarte frumos ce ai scris pe blog!la mai multe scrieri!:P

Leave a Reply

