:| pur si simplu……   5 comments


Nu te mai vad, nu te mai aud, nu te mai simt…Nu mai simt nimic. Nu ma intreba de ce, nu-ti pot spune, o stii si tu.  Te mira atitudinea mea, erai obisnuit sa fii universul meu, sa fii totul pentru mine…Acum nu mai esti nimic, nici macar un prieten.  Si nu-mi place sa-ti spun asta, de fapt, nici nu ti-am spus-o cu voce tare…N-as indrazni. Deja te ranesc si nu ma simt bine stiind ca suferi, si cu atat mai mult cu  cat cauza…sunt eu.  Si totusi trebuie s-o fac…

Pastreaza-ti intrebarile pentru tine. Nu voi raspunde niciuneia. Nu te voi auzi. Voi fi surda pentru tine.  Stiu ca te ranesc dar e singura cale. Da, sunt egoista acum, vreau sa ma protejez. Am suferit prea mult pentru nimic. Am incercat sa-ti fiu alaturi, dar degeaba…Oricum, nu mai conteaza.

Pentru ca tu nu mai contezi pentru mine:| Da, e incredibil, stiu, nici eu nu stiu cum s-a intamplat, dar asta e adevarul…Crudul adevar. Nu te mai iubesc, dar nici nu te urasc. Esti doar o amintire care pe zi ce trece paleste din ce in ce mai mult. INDIFERENTA DOARE MAI MULT DECAT ORICE, ASTA M-AI INVATAT, si mi-ai dovedit. M-a durut si tu nici n-ai idee cat de mult. Trebuie sa recunosc ca ai fost un prieten bun, dar ai ignorat iubirea mea…

Cu toate astea nu te invinuiesc. Ar fi trebuit sa stiu ca intre noi nu va niciodata mai mult decat o simpla prietenie…Acum nici macar asta nu mai e. Din partea mea e doar indiferenta…Nu m-as fi gandit vreodata ca dragostea mea pentru tine se poate transforma in indiferenta si totusi asa s-a intamplat.

N-a ramas nimic, tot ce simteam candva pentru tine s-a stins. Si nu se mai aprinde. N-am fost decat o marioneta in mainile tale. Tu ai tras de sfori si m-ai facut sa ma misc in ritmul tau, ai facut din mine tot ce ai vrut si eu n-am zis nimic…Dar acum am taiat sforile cu care ma tineai legata si m-am eliberat…Nu ma voi intoarce nici daca m-ai ruga, nu as putea sa sufar iar. E mai bine sa-ti spun o data pentru totdeauna, chiar daca te ranesc…ADIO VIATA MEA…TE-AM IUBIT MAI MULT DECAT AI CREDE TU CA POATE IUBI CINEVA VREODATA……DOAR CA ACUM NU MAI CONTEAZA…

“AM STERS SI POZELE CU NOI, NU VREAU SA DAU TIMPU-NAPOI..AM RENUNTAT LA TOT CE-MI AMINTEA DE TINE……..”

Posted September 15, 2009 by justafreak in De-ale mele

5 responses to “:| pur si simplu……

Subscribe to comments with RSS.

  1. super tare fata bravo imi place

  2. imi place felu cum gandesti si ca niciodata nu-ti uiti prietenii la greu. sa sti ca intodeauna team considerat o persoana foarte echilibrate si cu coloana vertebrala,si ma bucur foarte mult ca teai schimbat si ca nu te mai lasi calcata in picioare de nimeni.sa sti ca intodeauna poti avea incredere in mn si sti ca eu nu team dezamagit niciodata si la orce ora vei avea nevoie de mn sa sti ca am sa te ascult si dc nu poate o sa te sfatuiesc.pup fey

    o prietena in care poti avea incredere
  3. egoista.da e f bine s fii egoista in momentul asta k doar asa poti s scapi de tristete..doar gandindu`te la tine si nu la altii …dk vrei s reusesti trbuie sa te pui tu pe primul loc:) .t iubesc fato>:D< nu vreau s vad ca suferi si nu mai m enerva in msj k "scz dk te stresez" tu niciodata nu o sa ma stresezi:) :*:*:*

  4. mda….e foarte frumos..imi place..tine-o tot aja..:*:*:*:*

  5. felicitari!te pup,zuzo!la mai multe postari!

Leave a Reply

