Azi nu te vad   5 comments


Din nou dimineata…Deschid ochii si raman in pat, ma uit la tavanul alb si nu ma gandesc la nimic. Nu m-am trezit cu tine in gand in dimineata asta. Nu vreau sa ma gandesc la tine azi.

E ziua mea libera,mi-o dedic mie. Ma izolez in camera, imi inchid telefonul, nu intru nici pe mess. Nu. Azi sunt eu cu mine. Bag castile in urechi si dau volumul la maxim. Nu vreau sa aud si sa vad nimic. Nici macar pe tine.  Si nu, nu sunt suparata, n-am nimic, sunt bine. Dar am nevoie de o pauza. Am nevoie sa fiu singura si sa ma relaxez, sa-mi revin.  Te-am vazut in fiecare zi si mi-a fost bine, dar vreau sa-mi fie dor. Sa-mi fie dor sa te vad, sa te aud…sa-mi lipsesti.

Nu-ti voi vorbi un timp, n-am sa te privesc, n-am sa te aud…Vreau putin spatiu doar pentru mine. Stiu ca te vei supara, ca nu vei intelege distanta mea, dar asteapta. Doar cateva zile si voi redeveni eu, cea pe care o stii.

De obicei vin la tine in cautarea refugiului, a calmului si echilibrului de care am nevoie, dar de data asta trebuie sa fiu singura. In timp, am invatat sa-mi fiu propriul medic si mi-am gasit “medicamente alternative”. Cel de care am nevoie acum e singuratatea. Ma ajuta sa-mi revin, sa ma vindec. Dar inca nu ti-am spus de ce sufar: de tine. Nu intelege gresit, nu vreau sa te uit ci doar sa-mi lipsesti, ca atunci cand te voi revedea si reauzi sa ma bucur intradevar de aceste lucruri.

Evident ca totul trebuie sa fie “perfect” si ironia face ca tocmai azi sa ai mai multa nevoie de mine…Stiu ce am de facut: sa te ascult, sa te inteleg, sa te consolez…dar nu azi.Nu pot. Sunt prinsa in gandurile mele si nu pot auzi durerea ta. Imi vine in minte vechiul proverb  “Nu e mai surd decat acela ce nu vrea sa auda si mai orb decat acela ce nu vrea sa vada”,  si asa sunt eu acum…

Imi pare rau ca se intampla asta dar nu pot schimba nimic. Azi sunt eu cu mine si tu….Ei bine tu,  te vei descurca, vei gasi solutia la indiferent ce te framanta…

Te voi cauta eu cand imi va trece, pana atunci ai grija..

Posted September 11, 2009 by justafreak in De-ale mele

5 responses to “Azi nu te vad

Subscribe to comments with RSS.

  1. wow..asa de frumos ai scris..pt k ai scris ce ai simtit:-:D<

  2. foarte frumos…:*

  3. aqm inteleg dc n-ai mai intrat pe mess…:P:P:P

  4. frumos;) ti-am mai zis ca te pricepi sa scrii:P

  5. ai scris ce ai simtit si te admir pt asta

Leave a Reply

