Camera   5 comments


Ma privesc in oglinda si nu-mi vine sa cred.  Ma examinez cu atentie si  observ ca am crescut, m-am schimbat. A trecut atata timp…

Nici acum, dupa aproape doua luni, nu-mi dau seama ca am 18 ani. Am copilarit atat de mult incat acum, cand m-am trezit  din vis, totul imi pare strain. Sunt atatea lucruri la care trebuie sa renunt pentru a fi adult, sunt atatea momente si sentimente ce nu se mai intorc…

E atat de frumos sa fii copil! Ai lumea pentru tine. Cand esti copil totul e posibil si ti se pare ca visele, oricat de indraznetete ar fi, se implinesc. Asta e farmecul copilariei: poti visa in voie. Poti fi doctor, profesor, astronaut, politist, si cate si mai cate; poti fi ce  vrei. Nimeni nu te opreste sa visezi, iar imaginatia nu cunoaste limite.

Dar iata ca vine ziua in care toate acestea dispar: ZIUA IN CARE DEVII ADULT. Eu am visat prea mult, n-am stiut cand sa ma trezesc, si acum mi-e greu. Imi placea lumea mea si nu vroiam s-o parasesc, dar nu-s toate asa cum vreau eu. Ci toate-s dupa legea firii. Pana la urma am parasit lumea construita de mine, am darmat zidurile cetatii ce ma apara de orice. De fapt, n-am facut eu asta, ci timpul. Da, chiar el. Mi-a darmat scutul ce ma inconjura; peretii ce ma izolau si-mi ofereau solitudinea ce-mi vindeca ranile, s-au spulberat si ei.

Iata-ma singura, fara aparare, intr-un loc ce nu-l stiusem pana atunci: REALITATEA. Mi-a fost greu la inceput. Nu cunosteam pe nimeni, nu stiam ce sa fac,  si m-am agatat de primii oameni ce mi-au iesit in cale. Dar ei  au fost rai, si m-au ranit. Mi-au facut mult rau, am suferit si am plans, si daca ma intrebi, nu stiu sa-ti spun cate nopti mi-au fost albe…Dar am descoperit ceva: M-AU AJUTAT . Da, mi-au facut rau, si m-au ajutat sa ma maturizez, sa invat din tot ce mi s-a intamplat cate o lectie de viata.

La inceput am crezut, probail ca orice copil, ca “tot ce zboara se mananca”. Apoi m-am convins ca nu e asa, si m-am retras. M-am inchis in mine, in “carapacea mea” , asa cum imi place mie sa ii spun.Am reconstruit camera ce ma izola si ma ferea de rele. I-am facut pereti dubli si am izolat-o fonic. Aveam nevoie de solitudine absoluta; sa nu vad si sa nu aud nimic. Doar eu cu mine, era singura forma de vindecare.

N-as putea sa spun cat am trait departe de tot ce ma inconjura. Nimeni nu ma cunostea si nici eu nu cunosteam pe nimeni. Si imi placea. Nu-mi tulbura nimeni linistea, meditatia, singuratatea. Era perfect. Dar cum nimic nu e perfect si nu dureaza o vesnicie, nici camera mea nu a rezistat. S-a darmat pt totdeauna atunci cand am vazut pentru prima data pe cineva: pe TINE…

Scuzati ca e asa de lung postul, dar……..asta e:P

Posted September 10, 2009 by justafreak in De-ale mele

5 responses to “Camera

Subscribe to comments with RSS.

  1. wow..se vede k aici gandesti ca un adult deja..pt k e o diferenta ff mare de la zuma si cum scriai si noul post…eh..poti copilari si la 90 d ani ..sufletu ramane mereu tanar>:D<

  2. foarte frumos,si intr-adevar ne e greu sa ne trezim la realitate knd pt noi e mai usor sa credem k tot ce zboara se mananca!te poop!

  3. eti mare tareeeeeeeeee ..:))=))😉

  4. Mda foarte frumos……..ai dreptate……..si eu uneori ma uit si nu imi vine sa cred ca timpul trece atata de repede si deja sunt majora………..si m-am schimbat foarte mult si inca mai suntem in schimbare si fizic si psihic……….dar contact cu realitate vom avea la facultate ……..cand va trebui sa fim independente fara ajutorul parintilor…………poop:>:-h

  5. felicitari pt aceasta postare!si asa este!cat esti mic nu-ti dai seama de greutatile vietii!de-abia knd esti pe picioarele tale si te lovesti de pargul usii vei stii sa p[retuiesti ce ai!te poop,zuzo!the best post

Leave a Reply

